Koktajl zielony (kiwi, jarmuż)

Koktajl zielony (kiwi, jarmuż)

Jeden z moich ulubionych koktajli. Już sama jego zieleń sprawia, że mam więcej energii. Kiedy piję? Na drugie śniadanie lub przed treningiem jak wiem, że mam za mało czasu aby zjeść stały posiłek. Staram się nie zmieniać składu ani proporcji składników tego koktajlu, dzięki temu wiem jak długo będę po nim syta. Czasami, zwłaszcza w upały, piję z czystej przyjemności wersję z kostkami lodu… nawet jak nie powinnam ?

BARDZO ŁATWE

5 MINUT

DLA 1 OSOBY

SKŁADNIKI

garść świeżego jarmużu lub 1 łyżka Super Kale (diet-food)
1 kiwi
1/2 banana
100 ml soku jabłkowego
100 ml wody kokosowej

PRZYGOTOWANIE

Jarmuż myjemy, pod uwagę bierzemy głównie liście, a twardych części się pozbywamy. Do jednego pojemnika wkładamy wszystkie składniki i dokładnie blendujemy na jednolitą masę. Koktajl można podać z kawałkami lodu, zwłaszcza latem, przyozdobiony limonką i miętą.

Jeśli nie mamy jarmużu, ale mamy Super Kale (zmielony jarmuż), koktajl jest równie pożywny. Super Kale będzie nas ratowało zwłaszcza zimą, gdy świeżego jarmużu brak.

Któż by się nie skusił…

Brak komentarzy

Zostaw komentarz